ארץ האפשרויות הלא חשובות

26 אפר'

 סדנת כתיבה יוצרת, ישיבת "מעלה גלבוע

פרטי, גדול, גדול מאוד אפילו. ממוקם בשכונה היוקרתית יותר של שוהם, או סביון, או כל יישוב אחר. גרנדיוזי מבחוץ, גרנדיוזי גם מבפנים. מנקר עיניים.
פרטי, קטן, עם גינה. משקיף על איזה נוף מעניין, אולי על הים או על הר. באיזה מקום נידח, אולי מעלה גלבוע.
פנטהאוז בעיר, אולי פתח תקווה, אולי תל אביב.  גג ענק שאפשר ממש לרוץ בו, לשחק בו, להנות בו. קרוב לכל מקום, חיים עירוניים לתפארת.
דירת שלושה חדרים, ארבעה כיווני אוויר. קומה שלישית. שכנים נחמדים מגובשים, כאלה שעושים אירועים סמליים כגון הדלקת נר חנוכה ביחד.
דלת בגובה שלושה מטרים. מבואה שנראית כמו לובי של מלון עם פסלים עתיקים ופסלים חדשים, רצפה משיש-שיובא-במיוחד-מאיטליה-בהזמנה-מיוחדת-שיש-רק-עוד-חמישה-כאלה-בעולם. חמישה עשר חדרים, רק אלוהים יודע מי צריך את כולם. ציורי ענק תלויים על הקירות. ואח, אח גדולה בסלון. מה שווה בית כזה בלי אח?

הדלת תיהיה מעוצבת בצורה כזו שתוציא ממך "וואו" בלי שתרגיש בכלל. הבית יהיה מעוצב על פי חוקי הפנג-שווי, צבעים בהירים, הספות בכוון הנכון, הדלתות במקומות הנכונים, חלונות ענקיים פרוסים על פני הקירות יחשפו נוף מרהיב של הים. לא תיהיה טלוויזיה (אנרגיות רעות, ומוקד לבזבוז זמן באופן כללי) והמחשב יהיה מוחבא בחדר צדדי. שטיח לבן טהור שבגללו יהיה צורך לחלוץ נעליים בכניסה לבית. מראה נקי ,זורם.

על הדלת יהיה שלט חמוד וקיטשי כזה "כאן גרים בכיף…" שיקושט בפרחים ושני פרצופים מחייכים.  דלת רגילה, פשוטה שמובילה לדירה רגילה פשוטה; טלוויזיה 29 אינץ' בסלון, מטבח רגיל, חדר שינה, שני חדרים נוספים ריקים שאחד מהם כחדר מחשב והשני משמש לאכסון (לעת עתה?..).

 שתיהיה דלת, בכל צורה שהיא. שיהיו חדרים כמספר הכוכבים בשמים או כמספר חברי הכנסת שבאמת עושים משהו חשוב. שלא תיהיה טלוויזיה, שכן תיהיה טלוויזיה, זה לא חשוב.

לא משנה איפה הוא יהיה, לא אכפת לי באיזה גודל, ומצידי שיהיה מעוצב בסגנון הודי מסורתי.

הדבר היחידי שאכפת לי בבית הזה, היחידי שחשוב לי באמת, הוא שהבית יהיה איתך.